Pagini

marți, 23 iulie 2013

Matrimoniale...

Dintr-o curiozitate firească am intrat pe unul dintre site-urile de matrimoniale. Mi-am creat un cont cu date reale și poză actuală. Apoi, câteva zile la rând, am accesat diverse profile care mi s-au părut mai interesante și mai aproape de ceea ce mi-aș fi dorit eu dacă aș fi fost în căutarea unui partener. Am vizitat în jur de 20-30 de profile, unele cu poze, altele fără, cu descrieri atrăgătoare sau simpliste. Este drept că bărbații prezenți acolo fiind de toate categoriile și nivelurile, descrierea făcută reflecta într-o anumită măsură omul sau nivelul lui din spatele descrierii făcute.
Impresia pe care am avut-o mereu despre un astfel de loc a fost aceea a unei piețe în care fiecare își etalează pe tarabă marfa pe care o are. Mai mult de atât gândeam că la prețuri bune găsești sensibilitate, onestitate, curățenie morală, înțelegere, istețime, inteligență, bunătate, modestie, respect, calități cu nemiluita, așa încât doamnele dornice de un partener au de unde alege. De defecte se amintește, așa, în treacăt, parcă cu tendința de a spune… ”defectele n-ai decât să le descoperi singură, după…”. Nu se pomenește aproape nimic de gelozie, prostie, lene, obtuzitate, încăpățânare, dezordine, aventuri, femei etc. Rar despre tutun, iar alcool, mai deloc… Aproape toți sunt fumători ocazionali, iar de alcool nici să nu audă.

O bună parte dintre profile nu au poze. Sunt absolut de acord cu alegerea unora de a nu-și etala imaginea, însă mă gândesc că dacă aleg să fie ”anonimi” vizual, atunci au altceva mai interesant de expus acolo. Câteva cuvinte care să impresioneze, niște preocupări interesante, dragoste de spiritualitate… sau ceva care să compenseze lipsa pozei.

După tatonări și de o parte și de alta au început să curgă mesajele. Am postat și eu câteva mesaje la acele profile care mi s-au părut mai interesante și apoi am așteptat. Mesajele mele au fost ceva mai consistente, adică au fost formate din cinci-șase fraze care surprindeau un aspect interesant al profilului lor. O mică compunere dacă vreți, ce depășea cumva sfera banalității. Dintre cele cinci mesaje trimise de mine, răspuns n-a venit decât de la unul.

În schimb am primit cu nemiluita mesaje gen: ”Bună… ce faci?” , ”Bună… singurică?”, ”bn vreau să te cunosc”, ”Îmi place de tine, ești draguță, vrei să ne cunoaștem?”, ”0726xxxxxx, dă-mi un beep și te sun eu”, ”vreau sa te cunosc” sau pur și simplu ”Ce program ai azi?”
Din zecile de mesaje primite, un singur mesaj mi-a atras atenția care vorbea despre viață și singurătate, în cuvinte simple, dar din care emana o fărâmă din sufletul acelui om. A fost singurul mesaj la care am răspuns în câteva cuvinte ce ar fi dat curs unui dialog.

Dragi bărbați pentru că sunt femeie îmi permit să vă dau câteva sfaturi în legătură cu abordarea femeilor pe aceste site-uri. Evident, dacă doriți să aveți succes. Nu spun că femeile știu cum să se comporte într-un astfel de loc. Cu siguranță multe dintre ele au nevoie de aceleași reguli de bun simț, însă probabil venite din partea unui bărbat.

Regula de bun simț nr.1
Postați o poză… de preferință actuală și în detaliu. Nu se știe care dintre femei prefera modelul vostru de frumusețe masculina.

Regula de bun simț nr.2
Informațiile despre voi să fie cât mai reale. Descrieți-vă în cuvinte simple, fără exagerări sau minciuni.

Regula de bun simț nr.3
Încercați să inițiați un dialog altfel decat ”Bună… ce faci?” , ”Bună… singurică?”, ”bn vreau să te cunosc”, ”Îmi place de tine, ești draguță, vrei să ne cunoaștem?”, ”0726xxxxxx, dă-mi un beep și te sun eu”, ”vreau sa te cunosc” sau pur și simplu ”Ce program ai azi?”

Regula de bun simț nr.4
Nu postați în primul mesaj către ea ”Inginer x ani, frumos, inteligent, sensibil, mașină ultimul tip, cu casa in construcție”. Asta sună a marfă de calitate, cu defecte ascunse.

Regula de bun simț nr.5
Compuneți primul mesaj din câteva propoziții simple pe marginea unui element din descrierea ei. Dacă spune acolo că îi plac animalele, spuneți-i ceva frumos despre căței, dacă îi place să citească vorbiți-i despre literatură și despre cărțile, dacă este credincioasă și vă doriți o asemenea femeie, scrieți câteva cuvinte despre Dumnezeu, dacă îi place să gătească, vorbiți-i despre ce v-ar plăcea să vă gătească când veți ajunge să vă cunoașteți. Capitolul acesta ține foarte mult de imaginație și de... răbdare.

Regula de bun simț nr.6
Când abordați o femeie, nu vă gândiți din prima cum ar fi cu ea în pat. Ei nici prin cap nu-i trece asta, cel puțin celor care vor o relație de lungă durată. Femeia vrea să te cunoască ca minte și suflet și apoi în pat.

Regula de bun simț nr.7
Nu fugiți atunci când găsiți un mesaj mai elaborat din partea unei femei. Încercați să răspundeți cu cuvintele voastre, chiar dacă nu sunteți intelectuali sau poeți. Sunt femei intelectule care caută bărbați simpli. Important este doar să acceptați diferența. În pat nu se mai văd diferențele. Tocmai acolo este poate partea voastra tare.

Regula de bun simț nr.8
Învățați să inițiați un dialog cu o femeie. Cei mai mulți nu știu cum să abordeze o femeie. Ea nu va răspunde decât rareori la mesaje scurte și directe. Și un lucru foarte important... nu vorbiți în primele dialoguri despre sex.

Regula de bun simț nr.9
Exagerați puțin cu politețea... dacă asta nu face parte din caracterul vostru... Un nobil ”sărut-mâna, doamnă” face mult  mai mult decât un ”bună” sărăcăcios.

Regula de bun simț nr.10
Cu femeile trebuie să aveți răbdare... și țineți cont că nu orice NU al femeii este nu. De foarte multe ori vrea să insistați.



23 de comentarii:

  1. Aici e greu e facut reguli, pentru ca e ceva social, si fiecare e liber sa se manifeste cum se pricepe..
    Matrimonialele mi se par un loc de socializare.. Unde se intilnesc toti cu toti, si se arata cine sint, cu sinceritate..Bine, ca unii sint mai asa, sau mai altfel, ca unii braveaza, asta e..
    Pe total mi se pare o metoda foarte eficienta, si practica de a gasi un partener..Pentru ca societatea asta e atit de haotica si dilie..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da... sunt de acord... nu poti stabili niste reguli stricte, de aceea am spus la un moment dat ca in astfel de locuri imaginatia este foarte importanta. In afara de asta, lucru pe care nu l-am surprins in blog, da... cred ca site-urile de matrimoniale si socializare sunt foarte bune pentru cei care cauta un partener de viata sau de dialog... Este aproape singura posibilitate reala de a cunoaste si a socializa cu oamenii... altii decat colegii, rudele sau cei de prin preajma ta...

      Ștergere
    2. Esti tu diliu :) scuze

      Ștergere
  2. Haha, ar trebui sa-mi mai fac si eu cont de asta. Aveam inainte pe ingeri.ro si inca 2-3 de genul si am ajuns sa cunosc multe persoane interesante.

    Cat despre cei cu astfel de abordari absurde...zic doar ca fac parte din intunericul acela al internetului. Cred ca e un fel de pescuit stangaci. Poate uneori a prins ceva de tot repeta scena.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm, acum nu vreau sa generalizez si nici nu as vrea sa se perceapa ca un atac sau cv de genul, e doar o opinie a mea. cei ce folosesc site-urile de matrimoniale mi se par niste persoane extremd e timide in viata reala, cu anumite complexe, frustrari, fobii si care nu pot initia un dialog face 2 face cu o persoana necunoscuta.
    Punctul 5 e valabil cred si pentru discutiile face 2 face.Parerea mea e ca la prima vedere (intentionat nu am scris intalnire) e bine sa fi spontan sa te rezumi la chit chat marunt nu sa intrii in discutii filozofice sau prea serioase. Am auzit si eu discutii in care ea spunea ca ii place sa gateasca si el sarea repede ca lui i-ar place ca ea sa ii gateasca X. Mi se pare un pic penibil...Adica mi-ar fi rusine sa spun asa ceva unei tipe. Adica m-as simtit ca si cum nu as avea bani sa o scot in oras la restaurant. Adica nu te combini cu o tipa ca sa iti gateasca. Daca as vrea o femeie care sa imi gateasca imi platesc o menajera. Femeia de langa un barbat trebuie sa straluceasca, sa ii aduca plus valoare barbatului prin prezenta ei alaturi de el.
    La 6 depinde de oameni. Ce e rau in ayti imagina femeia din fata ta fara haine pe ea :)? Si femeile se gandesc la sex la fel de des ca barbatii, unele poate si mai des. Adica si femeile au nevoie de momente de escapada :)
    Iar o glumita f fina cu tenta nu strica daca sti cand sa o spui :)))
    A exagera cu politetea nu mi se pare o comportare a unui barbat cu coloana vertebrala, din contra eu zic ca femeile sunt mai atrase de un barbat sigur pe sine, politicos si usor obraznic ambele in acelasi timp.
    Iar uneori un nu este un nu. Daca nu ala e da sau chiar e nu iti vor spune doar ochii ei :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adica barbatii politicosi n-al coloana? merg in baston? aia se preling? iti permiti intimitati gen vreau sa te vad sau vreau sa ti-o vad , dupa ce o cunosti, nu ii ceri unei persoane necunoscute poze indecenteca suna al naibii de grotesc. Povestea cu gatitul te absolva de faptul ca nu folosesti o exprimare coerenta si mai ales cu virgulele unde trebuie.
      Cred ca ai folosit site-urile matrimoniale iar aici ai muschi de mai multe culori.

      Ștergere
  4. Harry, intr-o anumita masura ai dreptate... stii cum e... fiecare are dreptate in felul lui... Eu, neputand sa surprind toate categoriile de varsta, m-am referit mai mult la cei "trecuti" pentru ca eu aici am "activat"... Pentru cei din generatia tanara si pentru unii dintre noi ramasi la o varsta psihologica tinara,lucrurile stau cu totul altfel, sau nu in totalitate altfel, dar diferit...
    Cei mai multi de varsta, hai sa spunem 50-60, nu au unde sa cunoasca un partener... singurul loc accesibil pentru cei mai multi este virtualul cu conditia sa stie sa-l foloseasca. Este adevarat ca barbatii tineri, cei mai multi, nu vor initia un dialog cu o femeie tanara vorbind despre calitatea ei de gospodina, insa unuia trecut de 50, cu siguranta ii va fi foarte la indemana sa vorbeasca despre calitatea ei de gospodina daca ea se lauda cu asta. Nu intamplator am surprins acest aspect al problemei... in general nivelul celor de varsta a doua prezenti acolo este unul al familistului clasic si mai putin al celui de o factura mai speciala. Punctul 6 era de asemenea pentru cei care pun mai putin accent pe sex si mai mult pe restul. Sigur ca exista si oameni de 50-60 de ani, barbati si femei, care au si vor o viata erotica intensa, dar sunt mai putini decat cei tineri. Iar cat priveste femeia de 50-60 de ani, fara sa generalizez pentru ca si aici exista exceptii, cand isi cauta un partener de varsta ei, nu se gandeste din prima la sex... se gandeste la un barbat pe care sa-l aibe alaturi precum sprijin la batranete, sa aibe cu cine dialoga si cu cine imparti singuratatea. La tinerete gandesti intr-un fel, pe cand la maturitate spre batranete, gandesti altfel.
    Si da... femeile de 50-60 de ani pun mare accent pe politete... pentru ele barbatul trebuie sa fie un cavaler de moda veche... Cat priveste NU si DA la o femeie, aici raman la parerea mea... tot jocul acesta face parte din cochetaria feminina de care femeile tinere sau trecute n-ar trebui sa o uite niciodata... Feminitatea este o trasatura dinstinctiva care pune femeia in evidenta in ochii barbatului... cu alte cuvinte, barbatul este atras de feminitatea femeii care este un complex de trasaturi specifice femeii...

    RăspundețiȘtergere
  5. Sitte-uri de matrimoniale. Doua tipuri de oameni gasesti acolo:
    1.Doar curioasi
    2. Inadaptati sociali.

    RăspundețiȘtergere
  6. pai draga mea, cei care au raspuns la repezeala sunt adminii, isi fac useri cu nume fals si le cauta pe toate doamnele si domnisoarele , atat cat sa te atraga sa vorbesti pe site, sunt platiti la nr de conversatii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Totul este mercantilism.. pana si dialogul a devenit un obiect de vanzare...

      Ștergere
  7. Foarte bine scrise regulile de bun simt.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi pare rau dar sunt grecarman de 33 ani am fost ignorat sau in cel mai bun caz umilit de 10000000 romance de orice varsta la viata mea...cu orice pret voi cere azil in afara daciei ! sa nu mor chinuit si singuratic nu merit asa ceva..am crescut orfan si abuzat in scoala si familie crunt..

    RăspundețiȘtergere
  9. M-am uitat si eu zilele trecute pe matrimoniale.ro
    90% n-am poze iar la descriere pun "Te las sa ma descoperi" :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Bune regulile, din pacate majoritatea sunt prea grabiti si nu stiu sa-si faca temele dinainte...

    RăspundețiȘtergere
  11. Cine are WhatsApp?
    Hai în grup!
    https://chat.whatsapp.com/72CecIVYyXBLrDieHeuRTD
    *Femei.
    *Bărbați.
    *Cupluri.
    Vă aștept...

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu am intalnit psihopati...cat cuprinde! Mai ales dintre cei trecuti de 40 de ani si care nu au avut relatii. Unii chiar traiesc in virtual.

    RăspundețiȘtergere
  13. sotul meu care e psihopat 100% are conturi pe mai multe situ-ri de matrimoniale, se da singur, la fiecare are alta data de nastere, alta varsta.....mai nou pana si pe facebook apare singur si cu 4 ani mai tanar..... varsta reala fiind de 46 ani... el cauta femei intre 25- 40 ani, cica pt flirt, prietenii, relatii.

    RăspundețiȘtergere
  14. sotul meu care e psihopat 100% are conturi pe mai multe situ-ri de matrimoniale, se da singur, la fiecare are alta data de nastere, alta varsta.....mai nou pana si pe facebook apare singur si cu 4 ani mai tanar..... varsta reala fiind de 46 ani... el cauta femei intre 25- 40 ani, cica pt flirt, prietenii, relatii.

    RăspundețiȘtergere
  15. Publică și tu anunțul pe WhatsApp:

    https://chat.whatsapp.com/87Y1MDbRxTbKGdqtEo8qvS

    RăspundețiȘtergere
  16. Cei mai comici sunt cei cu descrieri de genul "Prefer sa ma descrii tu", "Ma las descoperit" etc

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu am primit 50 de mesaje "Cf?" si 50 "Deranjez?", apoi am inchis contul...

    RăspundețiȘtergere
  18. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere